tirsdag den 29. marts 2011

den der popsang

Det er den der sang
den der pop sang
are we humans
or are we dancers
den der popsang
der egentlig ikke er nogen der kan lide
den der popsang der gør mig glad
jeg hader den sang den
den der popsang som minder mig
om dengang

det der den der popsang
den der popsang de altid spiller
i radioen om torsdagen
der der popsang
are we humans
or are we dancers
den der popsang
som jeg altid har på hjernen om torsdagen
jeg hader den sang
den der popsang der minder mig
om dengang

det er den der popsang
du kender den godt
den der popsang
are we humans
or are we dancers
det er den der popsang
den der popsang vi altid hørte om torsdagen
den der popsang
som vi dansede til
i solskinnet sammen
dengang
dengang vi alle sammen var så glade for hinanden

jeg kan egentlig ret godt lide den sang

1 kommentar:

  1. Du er ikke den eneste, der kan lide den fucking popsang, som vel egentlig ikke kan takseres som en popsang.

    SvarSlet