søndag den 27. marts 2011

Tag mig med til Tjeljabinsk

Tag mig med
tag mig med til Melbourne Minsk og Tjeljabinsk
vis mig verden
og jeg skal vise dig
hvordan man lever mens man flygter
tag mig væk
tag mig væk fra Vamdrup vrede og flaskevand
hvis mig vejen
og jeg skal vise dig
hvad det egentlig er vi flygter fra
tag min hånd
tag mit hjerte mine fødder mine minder og min fremtid
tag min frie vilje og vis mig hvad jeg vil
og jeg skal vise dig
glæden ved at være viljeløs
gå med mig
gå med mig fra hus til hus til stjernerne og København
hvis mig hver eneste brosten på rådhuspladsen
og jeg skal vise dig en bænk
et sted hvor tiden står stille
lad mig gå
lad mig gå langs himlen langs med havet langs med alle dine drømme
lad mig gå og lær mig at leve
og jeg skal lære dig
at leve med dig selv

Ingen kommentarer:

Send en kommentar