mandag den 5. april 2010

Vi, som er hinandens guder

Der er et flygtigt strejf af solskin i dit smil
Der er dansende rytmer som
leger i din puls
Der er en lille smule latter
under duften af dit hår

Og jeg ved
at du ler af månen og jeg ved
at solen er din gud og
jeg ved at din engel bærer mit navn

Der er eventyr ved dine fødder
Der er fuglesang i dine fingre
Der er vildfarne kys som
leger i dit åndedræt

Og jeg ved
at du danser med stjernerne og jeg ved
at lyset er dit liv og
jeg ved at din bibel er skrevet
med ord fra min hånd

Der er ildebrand i dine hænder
Der er kildevand i dine håndled
Der er en lunken lykkelig brise ved
dine fingerspidsers hud

Og jeg ved
at du elsker mine hænder og jeg ved
at dine drømme er mit liv
og jeg ved at vi to
skal holde om hinandens hænder nu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar